Navarcles ha celebrat la Fira de l'Abat aquest cap de setmana amb recreacions històriques i molt públic, sobretot diumenge al matí, que ha aprofitat la bonança meteorològica per badar, comprar i reviure una època de vital importància per al municipi: la fundació del Monestir de Sant Benet fa més de mil anys.
Amb unes escenes més treballades i més flexibles que mai, els visitants han fet un viatge en el temps, en els usos i en la relació que el poble tenia amb el monestir. Representacions teatrals, musicals, de dansa, d'oficis, infantils o de gastronomia han acompanyat el públic en un recorregut per gaidir-lo al llarg del dia.
La Fira de l'Abat retorna Navarcles a la fundació de Sant Benet
Els carrers tornen a omplir-se de recreació històrica i molta gent
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2023 a
les 18:27
Actualitzat el
02 d’abril de 2023 a les
18:34
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
