Santpedor es prepara per acollir un any més la Fira de Sant Miquel, que aquest any es podrà gaudir amb tot el seu esplendor i sense restriccions per la Covid-19. El programa d'actes inclou un ampli ventall d'activitats, algunes de les quals van començar el passat cap de setmana i que s'allarguen fins diumenge amb el plat estrella, la fira de productes naturals i ecològics als carrers del barri antic amb músics i artistes al carrer.
D'entre els diversos actes culturals programats, en destaquen el concert d'Electrobacasis i l'obra teatral La dona del segon tercera, amb Àurea Márquez. Les entrades es poden comprar a l'Ajuntament o a través de codetickets. També està prevista la inauguració de l'exposició Vi_Suals al Convent de Sant Francesc amb la col·laboració de la DO Pla de Bages, un taller d'artteràpia i una visita teatralitzada pel voltant de la Séquia, entre d'altres.
La novetat del diumenge és que la fira de productes naturals i ecològics comptarà amb un espai infantil al carrer Passeig, on hi haurà mercat infantil, jocs de construcció Kapla i un planetari. A banda també s'han programat contes infantils tant al matí com a la tarda a la placeta de Cal Clarassó.
Com ja és habitual les entitats del poble tindran protagonisme durant tot el cap de setmana, amb parada a la fira i mostres de cultura popular com la trobada gegantera, la diada castellera o el Correfoc. Les foodtrucks a Cal Llovet i la taverna popular de la Fira a la placeta del Born oferiran menjar, beguda i propostes musicals divendres, dissabte i diumenge. El mateix diumenge a alguns dels restaurants del poble es podrà gaudir del menú de fira, la tradicional cabra estofada però adaptada a la cuina d'avui.
La Fira de Sant Miquel omplirà Santpedor de música, cultura i productes naturals
Els actes van començar el passat cap de setmana i s'allarguen fins diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de setembre de 2022 a
les 14:22
Actualitzat el
21 de setembre de 2022 a les
14:32
Et pot interessar
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
El Grup de Diàleg Interreligiós condemna l'agressió racista a un grup de dones musulmanes
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
