Navàs ha tancat aquest diumenge la seva 91a Fira de Tardor amb un programa d'actes que ha tingut molt èxit de convocatòria i que ha fet que el municipi del nord del Bages hagi omplert en pràcticament totes les seves activitats. Només la variabilitat meteorològica d'aquest diumenge ha donat una mica d'incertesa als actes, que igualment han acabat tenint molt públic.
Des de dimecres, amb la presentació de la productora local vitivinícola Jaia, i amb la xerrada de l'escriptora navassenca Laia Martínez López de divendres, ja es va comprovar que els navassencs i els visitants tenien ganes de fira. Les 120 persones que van participar a la caminada entre vinyes de dissabte al matí confirmaven aquest presagi.
Els vermuts, i les activitats de tarda i nit, amb música local a la plaça de l'Església, van esgotar existències de menjar i vi, i a les parades de diumenge, amb assolellada a primera hora que ha donat pas a una tarda més fresca, també ha satisfet les expectatives creades.
Durant la Fira de Tardor, el públic també ha respost a les activitats de cultura popular com la Roda d'Esbarts, la trobada de puntaires o l'Aplec de sardanes, i també al programa pensat per al públic familiar.
La Fira de Tardor de Navàs tanca un cap de setmana d'èxit
Les variacions meteorològiques han donat una mica d'incertesa al diumenge, que igualment ha acabat tenint molt públic
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 15 d’octubre de 2023 a les 20:31
Actualitzat el 15 d’octubre de 2023 a les 20:35
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III