
La Fundació Universitària del Bages (FUB) ofereix per al curs 2012-2013 la possibilitat d'aconseguir el títol de Grau en Fisioteràpia a aquelles persones que tinguin la titulació de Diplomatura, prèvia a la implantació de l'Espai Europeu d'Educació Superior. La retitulació de diplomatura a grau era una demanda que la FUB havia rebut de professionals titulats a la institució universitària manresana i que, durant el pròxim curs, es podrà fer pràcticament en un únic curs. La FUB disposarà de 40 places per a persones que vulguin passar de ser diplomats a graduats.
Segons ha explicat la directora dels estudis de Ciències de la Salut, Imma Ubiergo, "hem aprofitat que s'implanta el quart curs de grau per permetre a alumnes diplomats reenganxar-se als estudis i amb només 48 crèdits, aconseguir la graduació". A més, en el cas dels crèdits de pràctiques, hi haurà la possibilitat de reconèixer-los sempre que s'acrediti una experiència professional en el sector de més d'un any.
Per optar a una de les 40 places previstes per a la retitulació caldrà fer la preinscripció universitària entre els dies 1 i 3 d'octubre a l'adreça electrònica http://accesnet.gencat.cat . Està previst que les classes s'iniciïn el dia 10 d'octubre.