La Fundació Universitària del Bages (FUB) us convida a la presentació d'algunes de les experiències que podran viure nens i nenes d'entre 0 i 6 anys en la primera Fira de l'Experimentació "Un passeig per la ciència", que tindrà lloc el 19 de novembre al Passeig de Pere III de Manresa.
Es tracta d'una iniciativa dels estudis de grau en Educació Infantil que té com a principal objectiu demostrar que els nens i nenes són capaços de construir els seus propis coneixements sobre el món que els envolta i sobre la ciència a través de l'experimentació directa i vivencial.
La presentació dels experiments i materials que podran manipular els infants es farà el pròxim dijous, 16 de novembre, a les cinc de la tarda. Hi assistiran alumnes d'Educació Infantil, la directora dels estudis, Montserrat Pedreira, i el regidor d'Ensenyament i Universitats de l'Ajuntament de Manresa, Toni Llobet.
La FUB presenta la primera Fira de l'Experimentació
Especialment destinat a nens i nenes de 0 a 6 anys
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
11 de novembre de 2011 a
les 14:58
Et pot interessar
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
-
Societat
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
