La Fundació Universitària del Bages (FUB) us convida a la presentació d'algunes de les experiències que podran viure nens i nenes d'entre 0 i 6 anys en la primera Fira de l'Experimentació "Un passeig per la ciència", que tindrà lloc el 19 de novembre al Passeig de Pere III de Manresa.
Es tracta d'una iniciativa dels estudis de grau en Educació Infantil que té com a principal objectiu demostrar que els nens i nenes són capaços de construir els seus propis coneixements sobre el món que els envolta i sobre la ciència a través de l'experimentació directa i vivencial.
La presentació dels experiments i materials que podran manipular els infants es farà el pròxim dijous, 16 de novembre, a les cinc de la tarda. Hi assistiran alumnes d'Educació Infantil, la directora dels estudis, Montserrat Pedreira, i el regidor d'Ensenyament i Universitats de l'Ajuntament de Manresa, Toni Llobet.
La FUB presenta la primera Fira de l'Experimentació
Especialment destinat a nens i nenes de 0 a 6 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2011 a les 14:58
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor
-
Societat L'Ajuntament de Manresa inicia la nova senyalització horitzontal vinculada a la pacificació del Guimerà