El 14 de febrer sortirà de Manresa un contenidor amb destinació a Kíiv amb generadors i ajuda humanitària per les zones de conflicte d'Ucraïna.
A finals de febrer està previst que Sor Lucía Caram i el Padre Ángel de la Fundació del Convent de Santa Clara i de Mensajeros de la Paz, coincidint amb l'aniversari de l'inici de la guerra, visitin Ucraïna per lliurar el material. En aquesta visita a Ucraïna el Padre Angel celebrarà una eucaristia per les víctimes de la guerra i, juntament amb Sor Lucía, visitaran els ferits civils i militars del conflicte.
Per aquest motiu les dues entitats fan una crida a particulars i empreses per a aconseguir els recursos necessaris per comprar generadors o bé donar-los, en cas que en tinguin.
Per altra banda, la Fundació del Convent de Santa Clara s'ha compromès a la compra d'un hospital de campanya per a les zones pròximes al conflicte.
Per tal d'aconseguir els 2 milions d'euros que són necessaris ha posat en marxa una campanya per rebre donatius a través de Bizum al 05122 o amb transferències al compte ES43 2100 3093 0722 0031 6970, indicant en el concepte si el donatiu es per als Generadors o per a l'Hospital de Campanya.
La Fundació del Convent de Santa Clara fa una col·lecta per portar un hospital de campanya a Ucraïna
El 14 de febrer, Sor Lucía Caram enviarà un contenidor amb generadors i ajuda humanitària a Kíiv
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
-
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
Publicat el 01 de febrer de 2023 a les 21:59
Actualitzat el 01 de febrer de 2023 a les 22:09
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
