El 14 de febrer sortirà de Manresa un contenidor amb destinació a Kíiv amb generadors i ajuda humanitària per les zones de conflicte d'Ucraïna.
A finals de febrer està previst que Sor Lucía Caram i el Padre Ángel de la Fundació del Convent de Santa Clara i de Mensajeros de la Paz, coincidint amb l'aniversari de l'inici de la guerra, visitin Ucraïna per lliurar el material. En aquesta visita a Ucraïna el Padre Angel celebrarà una eucaristia per les víctimes de la guerra i, juntament amb Sor Lucía, visitaran els ferits civils i militars del conflicte.
Per aquest motiu les dues entitats fan una crida a particulars i empreses per a aconseguir els recursos necessaris per comprar generadors o bé donar-los, en cas que en tinguin.
Per altra banda, la Fundació del Convent de Santa Clara s'ha compromès a la compra d'un hospital de campanya per a les zones pròximes al conflicte.
Per tal d'aconseguir els 2 milions d'euros que són necessaris ha posat en marxa una campanya per rebre donatius a través de Bizum al 05122 o amb transferències al compte ES43 2100 3093 0722 0031 6970, indicant en el concepte si el donatiu es per als Generadors o per a l'Hospital de Campanya.
La Fundació del Convent de Santa Clara fa una col·lecta per portar un hospital de campanya a Ucraïna
Societat
El 14 de febrer, Sor Lucía Caram enviarà un contenidor amb generadors i ajuda humanitària a Kíiv
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
01 de febrer de 2023 a
les 21:59
Actualitzat el
01 de febrer de 2023 a les
22:09
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada convoca per segon any ajuts per als desplaçaments dels estudiants
