La Fundació Sant Andreu Salut ha signat aquest dilluns un conveni de col·laboració amb la Fundació "la Caixa" i CaixaBank, que té per objectiu afavorir el desenvolupament de les diverses activitats de caràcter social que du a terme la Fundació.
Concretament, Fundació "la Caixa" a través de CaixaBank aporta a la Fundació Sant Andreu Salut l'import de 15.000 euros, que aniran destinats íntegrament a finalitzar el projecte de millora de la unitat de convivència de la Residència Mont Blanc de Manresa. Aquestes obres de remodelació han tingut un cost de més de 450.000 euros i han permès remodelar aquesta unitat de convivència en la seva totalitat.
Des del juny de l'any 2020, i fruit de l'acord de fusió, la Residència Mont Blanc forma part de la Fundació Sant Andreu Salut. La integració d'aquesta residència a la fundació s'està realitzant de manera lenta i respectant tots els projectes previstos. Un d'aquests projectes era la continuació de la transformació del model assistencial a unitats de convivència, que s'ha executat i ampliat, ara sota el paraigua de Sant Andreu Salut i gràcies a l'aportació de Fundació "la Caixa".
Així doncs, l'actuació ha consistit en la remodelació de l'espai a la primera planta de la residència que ha afectat set habitacions dobles, el control d'infermeria i la creació d'un espai comunitari de la unitat. Així mateix s'ha instal·lat aire condicionat en totes les habitacions i als espais comuns, s'ha modificat el sistema de timbres d'avís a infermeria, i s'ha millorat l'aïllament de l'estructura de fusta i acer del sostre.
A la signatura del conveni, que ha tingut lloc a les instal·lacions de la Residència Mont Blanc, hi han participat, Jaume Masana, Director Territorial de Catalunya de CaixaBank, i Manel Valls, Director General de la Fundació Sant Andreu Salut.
La Fundació «la Caixa» i CaixaBank col·laboren amb Sant Andreu Salut
L'entitat social ha rebut una col·laboració de 15.000 euros en suport al projecte de transformació de la planta 1 de la Residència Mont Blanc
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2021 a les 19:53
Actualitzat el 25 d’octubre de 2021 a les 20:04
Et pot interessar
-
Societat La coordinadora territorial de Joventut visita el Nexe - Espai Jove de Sant Fruitós
-
Societat Joan Guix presentarà el seu «Els vigilants de la salut» dimecres a Sant Joan
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa una campanya per divulgar el Comerç Just durant el mes de maig
-
Societat Èxit dels tallers «En la pell del discriminat» al Bages per combatre el microracisme