La Fundació Montepio organitza Recondueix, un curs de sis hores per conèixer tots els canvis en la normativa de trànsit que s'han acumulat els últims anys i saber respondre davant de situacions de la conducció diària.
El món de la conducció està sotmès a un constant canvi de normatives i regles de circulació motivades per les millores de seguretat viària, la prevenció d'accidents i l'impacte en el canvi climàtic. Tots aquests canvis sovint ens arriben únicament pels mitjans de comunicació de forma parcial i sense posar en context. Malgrat el nostre desconeixement aquestes normes ens afecten directament i poden afectar la nostra conducció diària.
La Fundació Montepio organitza aquest curs per apropar a les persones interessades les noves normatives i treballar situacions pràctiques que ens podem trobar diàriament. Tot i ser un curs teòric, tindrà una orientació molt pràctica per solucionar dubtes o neguits del nostre dia a dia circulatori. Durant el curs també es resoldran molts dubtes sobre situacions pràctiques com la circulació per rotondes, què hem de fer en cas d'accident o bé com omplir una declaració amistosa d'accident.
El curs té una durada de sis hores que es repartiran en dos dies a la tarda. El curs serà impartit per Rosa Roldan, tècnica de circulació viària i compta amb la col·laboració de l'Autoescola Driving.
La formació es farà els dijous 3 i 10 de novembre de les 6 de la tarda a les 9 del vespre a la seu del Montepio a Manresa. Cal inscripció prèvia escrivint a fundaciomontepio@montepio.cat.
La Fundació Montepio organitza un curs de reciclatge sobre pràctiques de conducció
Per conèixer els canvis en la normativa de trànsit que s'han acumulat els últims anys i saber respondre davant de situacions de la conducció diària
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2022 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons