La Fundació Montepio organitza Recondueix, un curs de sis hores per conèixer tots els canvis en la normativa de trànsit que s'han acumulat els últims anys i saber respondre davant de situacions de la conducció diària.
El món de la conducció està sotmès a un constant canvi de normatives i regles de circulació motivades per les millores de seguretat viària, la prevenció d'accidents i l'impacte en el canvi climàtic. Tots aquests canvis sovint ens arriben únicament pels mitjans de comunicació de forma parcial i sense posar en context. Malgrat el nostre desconeixement aquestes normes ens afecten directament i poden afectar la nostra conducció diària.
La Fundació Montepio organitza aquest curs per apropar a les persones interessades les noves normatives i treballar situacions pràctiques que ens podem trobar diàriament. Tot i ser un curs teòric, tindrà una orientació molt pràctica per solucionar dubtes o neguits del nostre dia a dia circulatori. Durant el curs també es resoldran molts dubtes sobre situacions pràctiques com la circulació per rotondes, què hem de fer en cas d'accident o bé com omplir una declaració amistosa d'accident.
El curs té una durada de sis hores que es repartiran en dos dies a la tarda. El curs serà impartit per Rosa Roldan, tècnica de circulació viària i compta amb la col·laboració de l'Autoescola Driving.
La formació es farà els dijous 3 i 10 de novembre de les 6 de la tarda a les 9 del vespre a la seu del Montepio a Manresa. Cal inscripció prèvia escrivint a fundaciomontepio@montepio.cat.
La Fundació Montepio organitza un curs de reciclatge sobre pràctiques de conducció
Per conèixer els canvis en la normativa de trànsit que s'han acumulat els últims anys i saber respondre davant de situacions de la conducció diària
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 19 d’octubre de 2022 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III