La Gendarmeria francesa ha confirmat que els esquiadors del Bages morts aquest cap de setmana van sortir de pistes i no van fer cas del senyal de perill que hi havia en la zona on hi va haver l'accident, segons una notícia publicada per La Vanguardia. Segons la mateixa informació, la manresana ferida, Isabel Elías, de 42 anys, evoluciona favorablement i no es tem per la seva vida. La notícia confirma que en el moment del sinistre les dues víctimes mortals i la manresana ferida varen caure per una placa de gel amb gran desnivell. El rescat de les víctimes va ser llarg i complicat degut al mal temps.
Els cossos de les víctimes mortals de l'accident, Josep Martínez i Marc Prat, arribaran al Bages aquest dimecres tot i que l'administració està treballant per a fer possible que es pugui completar el trasllat aquest dimarts a la nit.
La Gendarmeria diu que la zona de l'accident està senyalitzada
No es tem per la vida de la manresana ferida en l'accident d'esquí
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2012 a les 18:43
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
