La Gendarmeria francesa ha confirmat que els esquiadors del Bages morts aquest cap de setmana van sortir de pistes i no van fer cas del senyal de perill que hi havia en la zona on hi va haver l'accident, segons una notícia publicada per La Vanguardia. Segons la mateixa informació, la manresana ferida, Isabel Elías, de 42 anys, evoluciona favorablement i no es tem per la seva vida. La notícia confirma que en el moment del sinistre les dues víctimes mortals i la manresana ferida varen caure per una placa de gel amb gran desnivell. El rescat de les víctimes va ser llarg i complicat degut al mal temps.
Els cossos de les víctimes mortals de l'accident, Josep Martínez i Marc Prat, arribaran al Bages aquest dimecres tot i que l'administració està treballant per a fer possible que es pugui completar el trasllat aquest dimarts a la nit.
La Gendarmeria diu que la zona de l'accident està senyalitzada
No es tem per la vida de la manresana ferida en l'accident d'esquí
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2012 a
les 18:43
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
