El Departament de Drets Socials de la Generalitat farà públic el proper mes de juliol el número de places que concertarà per a residències de les persones grans, i que no només comunicarà les immediates, sinó també les que té previst a curt i a mig termini. Així li ha traslladat l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, a la trentena de membres de la Plataforma en defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran que aquest dilluns han pujat a la sala de columnes de l'Ajuntament després de l'assemblea que fan setmanalment a l aplaça Major.
Amb aquesta informació, que ha estat comunicada al batlle pel secretari d'Afers Socials i Famílies, Lluís Torrens, i la directora general de l'Autonomia Personal i la Discapacitat, Marta Segura, l'alcalde s'ha compromès amb els jubilats a estudiar la nova residència del Xup "sempre condicionada a les places que la Generalitat concerti a Manresa. "En tot cas, -ha continuat- és important que també es diguin les places que arribaran a curt i a mig termini, perquè així podrem fer una previsió per a la construcció de la residència".
La Plataforma ha explicat que l'alcalde s'ha compromès a "constituir una comissió de treball conjunta entre Generalitat, Ajuntament i Plataforma a partir de juliol". Així mateix, la Plataforma té voluntat d'elaborar un "full de ruta" amb el govern que resulti de les properes eleccions municipals
La Generalitat farà públic al mes de juliol el número de places de residència que tindrà Manresa
Societat
Aloy ha traslladat a la Plataforma de les Pensions que es donaran a conèixer les places que concertarà a curt i mig termini i això "facilitarà" la previsió a l'hora de decidir el futur de la residència del Xup
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
Política Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Societat La PAHC Bages reivindica que la compra del Bloc 8 és fruit de la mobilització veïnal Pere Fontanals
-
-
Publicat el
22 de maig de 2023 a
les 21:09
Actualitzat el
22 de maig de 2023 a les
21:31
Et pot interessar
-
Societat
Les obres als carrers Saclosa i Cardenal Lluch alteraran el trànsit i el bus urbà cinc dies
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
-
Societat
Sant Fruitós renova la pista del pavelló municipal amb el polit del parquet i noves línies de joc
-
Societat
Althaia alerta de l'augment de les addiccions digitals després de vint anys d'atenció especialitzada
-
Societat
Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
