El Departament de Drets Socials de la Generalitat farà públic el proper mes de juliol el número de places que concertarà per a residències de les persones grans, i que no només comunicarà les immediates, sinó també les que té previst a curt i a mig termini. Així li ha traslladat l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, a la trentena de membres de la Plataforma en defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran que aquest dilluns han pujat a la sala de columnes de l'Ajuntament després de l'assemblea que fan setmanalment a l aplaça Major.
Amb aquesta informació, que ha estat comunicada al batlle pel secretari d'Afers Socials i Famílies, Lluís Torrens, i la directora general de l'Autonomia Personal i la Discapacitat, Marta Segura, l'alcalde s'ha compromès amb els jubilats a estudiar la nova residència del Xup "sempre condicionada a les places que la Generalitat concerti a Manresa. "En tot cas, -ha continuat- és important que també es diguin les places que arribaran a curt i a mig termini, perquè així podrem fer una previsió per a la construcció de la residència".
La Plataforma ha explicat que l'alcalde s'ha compromès a "constituir una comissió de treball conjunta entre Generalitat, Ajuntament i Plataforma a partir de juliol". Així mateix, la Plataforma té voluntat d'elaborar un "full de ruta" amb el govern que resulti de les properes eleccions municipals
La Generalitat farà públic al mes de juliol el número de places de residència que tindrà Manresa
Aloy ha traslladat a la Plataforma de les Pensions que es donaran a conèixer les places que concertarà a curt i mig termini i això "facilitarà" la previsió a l'hora de decidir el futur de la residència del Xup
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2023 a les 21:09
Actualitzat el 22 de maig de 2023 a les 21:31
Et pot interessar
-
Societat Sant Fruitós de Bages digitalitza els padrons d'habitants per preservar-los i facilitar-ne la consulta
-
Societat Cinc bagencs demostraran que la jubilació pot ser un nou començament amb Projectes +65
-
Societat Dimarts comencen uns treballs de senyalització d'una nova rotonda al polígon de Bufalvent
-
Societat Sant Fruitós crea una zona «stop and go» davant l'Escola de Música per facilitar la mobilitat escolar
-
Societat Ampans acompanya la jubilació activa de les persones amb discapacitat intel·lectual al Bages
-
Societat La CGT denuncia que el sistema de contenidors tancats de Manresa «no funciona i encareix el servei»