Les infermeres i infermers del Bages estan convocats, dilluns 20 de març, a debatre i arribar a consensos sobre quines són les qüestions que afecten el seu dia a dia i que han de guiar el canvi en la seva organització col·legial, el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB). El debat es portarà a terme a la Sala d'Actes d'UManresa, de 9 a 1 del matí, i de 2/4 de 4 a 2/4 de 8 de la tarda.
La corporació, que representa a més de 40.000 infermeres i infermers de la demarcació de Barcelona, està immersa en un procés participatiu, el Projecte RESET, per definir-ne un nou model d'organització que ajudi a seguir desenvolupant la professió infermera i donar resposta a les seves necessitats professionals, formatives i de representació.
Es tracta d'un procés mai fet abans en el sí d'una organització col·legial i en el que les infermeres bagenques podran fer sentir la seva veu.
La infermeria del Bages debatrà sobre el model del seu col·legi el proper dilluns
Durant tot el dia a la Sala d'Actes d'UManresa
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de març de 2017 a les 15:23
Actualitzat el 13 de març de 2017 a les 15:35
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor
-
Societat L'Ajuntament de Manresa inicia la nova senyalització horitzontal vinculada a la pacificació del Guimerà