La JazzBand Navàs-Súria va cloure amb èxit la seva gira de tres concerts a Mallorca, que es va desenvolupar el passat cap de setmana a Palma, Manacor i Marratxí. Aquesta formació musical està integrada per alumnes de les Escoles Municipals de Música de Navàs i Súria.
La gira es va iniciar divendres 19 de maig a l'Associació S'Escat (Manacor), una entitat dedicada al foment de la cultura. Els altres concerts van tenir lloc dissabte 20 i diumenge 21 de maig, respectivament, al claustre de la Residència i Centre de Dia Oms de Sant Miquel (Palma de Mallorca) i a la Fira d'Entitats de Marratxí, organitzada per l'Agrupament Escolta i Guia Soca-Arrel i Espai d'Activitats Musicals Major 82.
L'experiència de la gira ha estat molt positiva per a l'alumnat que forma part de la JazzBand Navàs-Súria, després de les fites dels darrers anys. La direcció musical dels concerts va anar a càrrec de Jordi Pujols.
La JazzBand Navàs-Súria va publicar l'any 2021 el disc Aprenentatjazz, amb la col·laboració del prestigiós músic argentí Emilio Solla, guanyador d'un premi Grammy. Un any després, la JazzBand va oferir concerts conjunts a Itàlia i Catalunya amb la Banda John Lennon de la ciutat italiana de Mirandola.
A més d'aquestes actuacions, la JazzBand ha tocat amb destacats solistes com l'esmentat Emilio Solla, Elisabet Raspall, Guillermo Callero i Joan Chamorro.
La JazzBand Navàs-Súria tanca amb èxit la seva gira de tres concerts a Mallorca
Societat
Es va desenvolupar el passat cap de setmana a Palma, Manacor i Marratxí
- Concert de la JazzBand Navàs-Súria a Palma, dins de la seva gira per Mallorca -
- EMMS
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
Publicat el
25 de maig de 2023 a
les 18:44
Actualitzat el
25 de maig de 2023 a les
20:27
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
