La línia Llobregat - Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), que arriba fins a Manresa, ha recuperat la normalitat després de l'avaria que ha patit un comboi i que ha provocat retards en els trens de l'R5 i l'R50 des de primera hora del matí d'aquest dilluns.
Fonts de la companyia han indicat que la incidència s'ha pogut resoldre a 3/4 de 9 del matí. El servei està normalitzat i la connexió entre la plaça d'Espanya de Barcelona i Manresa funciona d'acord amb l'horari habitual.
[naciomanresa]
La línia de Manresa dels FGC recupera la normalitat després dels retards causats per un avaria
La incidència ha afectat els combois de l'R5 i l'R50
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2024 a
les 12:54
Actualitzat el
22 de gener de 2024 a les
12:59
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
