Les línies R-4 i R-12 de Rodalies de Renfe han estat tallades en ambdós sentits de la marxa entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet des de les 8 fins a 2/4 de 10 del vespre d'aquest divendres a causa d'un nou atropellament, segons ha informat Protecció Civil. És el segon atropellament que s'ha registrat aquest divendres a la mateixa línia, després del que ha tingut lloc al matí entre Sabadell Sud i Terrassa Nord, que ha afectat el servei vàries hores.
El cos d'emergències ha activat la fase de prealerta del pla Ferrocat per aquest succés i posteriorment l'ha desactivat. Adif, de la seva banda, ha informat que l'atropellament s'ha produït en un punt no autoritzat de pas.
La línia R4 entre Manresa i Barcelona registra dos atropellaments aquest divendres
Un s'ha produït al matí entre les estacions de Terrassa Nord i Sabadell Sud i l'altre al vespre entre la capital del Bages i Sant Vicenç de Castellet
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2023 a les 21:43
Actualitzat el 13 d’octubre de 2023 a les 22:17
Et pot interessar
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
-
Societat
Manresa reforça la seguretat al Parc de Puigterrà amb sis nous punts de llum led eficients
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals
-
Societat
Sant'Egidio obre un punt solidari a Sant Domènec per recollir regals i aliments de Nadal
-
Societat
El Baxi Manresa porta l'esperit solidari al Far d'Ampans i a pediatria d'Althaia
