Aquest 15 de febrer ha fet un any de la posada en funcionament de la línia d'autobús UAB Bellaterra - el Moianès. Aquest servei disposa de tres expedicions diàries en direcció a la Universitat i tres de tornada cap al Moianès. El servei té una mitjana de 19 usuaris diaris i un còmput anual total de 3.330 persones usuàries.
A partir del mes de setembre del 2021, coincidint amb l'inici de les classes, s'ha vist un increment d'usuaris bastant important, passant de 350 usuaris mensuals a 580 usuaris mensuals. La valoració de la posada en funcionament de la línia per part del conseller de l'àrea de mobilitat del Consell Comarcal del Moianès, Toni Massot, és molt positiva.
Des de l'àrea se segueix treballant per a la millora del transport públic a la comarca i per fer més sostenible la mobilitat, realitzant reunions de treball amb la Generalitat de Catalunya en les que es traslladen i valoren les demandes de la ciutadania amb l'objectiu de resoldre les seves necessitats. Per altra banda aquest mes es realitzarà la primera reunió de treball de la taula de mobilitat de la Catalunya Central.
Els horaris es poden veure en aquest enllaç.
La línia UAB Bellaterra - el Moianès compleix un any amb una mitjana de 580 usuaris mensuals
Aquest servei disposa de tres expedicions diàries en cada sentit
Ara a portada
Publicat el 15 de febrer de 2022 a les 23:28
Actualitzat el 15 de febrer de 2022 a les 23:34
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al Camí del Grau de Manresa, dilluns
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau dilluns per sensibilitzar sobre la malaltia de Huntington
-
Societat Tall de trànsit al carrer Lluís Millet de Manresa a partir de dimarts
-
Societat Mor als 100 anys Jaume Garriga, de la Fusteria Puigdellívol de Sant Fruitós