El proper dilluns dilluns es reobrirà la Llar d'Infants Municipal Les Oliveres de Sant Fruitós seguint totes les directrius fixades en el marc del Pla d'Obertura de Centres Educatius.
Prèviament a la posada en marxa de l'equipament, l'Ajuntament ha realitzat una inspecció del centre amb l'empresa de riscos laborals de forma conjunta amb l'equip directiu i els tècnics municipals per tal de verificar els espais i les mesures de protecció per a infants i mestres. En aquesta mateixa línia les educadores d'aquest centre realitzaran una formació en línia sobre les mesures higièniques en relació a la Covid-19.
La Llar d'Infants obrirà des de les 9 del matí i fins a la 1 del migdia, sense servei de menjador. Els infants es distribuiran en grups de no més de 5 alumnes, que sempre tindran relació amb la mateixa mestra, més una persona de suport. Aquest grup d'infants utilitzaran sempre la mateixa aula i el mateix espai al pati i tindran joguines individuals.
L'equipament es netejarà i desinfectarà durant tota la jornada, així com s'hi realitzarà una desinfecció i neteja més a fons cada tarda.
Les famílies que facin ús d'aquest servei hauran de prendre la temperatura als seus fills abans de portar-los al centre i, en cas de presentar algun símptoma o haver estat en contacte amb alguna persona positiva de la Covid-19, no els podran portar. En aquest mateix sentit si algun infant mostra símptomes o ha estat en contacte amb alguna persona amb símptomes de Covid-19, s'haurà de comunicar a la direcció del centre per tal que s'activin tots els protocols.
Tot i així a l'entrada de la llar, tan les mestres com els infants, hauran de passar un control de temperatura.
Per tal de facilitar a les famílies el pagament de les quotes del centre en un moment com l'actual, i degut a la reducció de serveis de la Llar d'Infants, es girarà la quota amb una reducció del 70% sobre la mensualitat habitual que paga cadascuna de les famílies.
També obrirà el CAP Sant Fruitós
El Centre d'Atenció Primària de Sant Fruitós de Bages retorna a l'atenció personalitzada, tan d'adults com de pediatria, a partir del proper dilluns 1 de juny.
El centre mantindrà el seu horari habitual, de dilluns a divendres des de les 8 del matí i fins a les 8 del vespre. Els usuaris que necessitin atenció sanitària hauran de trucar prèviament per demanar hora al telèfon 93 876 09 12.
Durant el cap de setmana el centre de referencia serà el CUAP Manresa i caldrà trucar prèviament al 93 874 81 78. En cas d'urgències sanitàries cal trucar al 061 i per emergències al 112.
La llar d'infants les Oliveres de Sant Fruitós obrirà portes dilluns
El CAP del municipi també obrirà a primers de juny
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
-
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg Pere Fontanals
Publicat el
29 de maig de 2020 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia obres de millora a la travessera del Borràs
