La ràbia com a nexe d'unió entre la misèria i la lluita. Aquesta és la base del lema que enguany tindrà la manifestació popular del 8-M, Dia Internacional de les dones, a Manresa que, com cada any, arrencarà de la Ben Plantada i farà un recorregut per la ciutat que l'organització, el Comitè 8M Manresa, no ha desvetllat.
De la misèria a la ràbia, de la ràbia a la lluita és el lema de la manifestació que començarà a partir de les 7 de la tarda des de la Ben Plantada, el recorregut de la qual s'anirà coneixent a mesura que avanci. La manifestació del 8-M a Manresa és una de les mostres més contundents de reivindicació popular que es viu a la ciutat al llarg de l'any.
Generalment l'organització marca alguns objectius de protesta, més enllà de la pròpia reivindicació de carrer, que condiciona el recorregut que es fa per la ciutat. Tot i així, el Comitè 8M Manresa, format per diverses entitats populars i feministes de la ciutat, no les explica mai amb antelació, de manera que els convocats, han de seguir les indicacions i consignes que es van donant a temps real.
La manifestació del 8-M a Manresa reivindicarà la ràbia per empènyer a la lluita feminista
Com cada any, partirà de la Ben Plantada i farà un recorregut per la ciutat que es desvetllarà a temps real, quan la convocatòria estigui en marxa
Ara a portada
EL MÉS LLEGIT
-
1Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers
-
2El ple de Manresa aprovarà el canvi dels camions d'escombraries que no caben pels carrers de la ciutat
-
3L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria
-
4Els propietaris de Cal Jorba tornen a la càrrega: porten l'Ajuntament als jutjats pel volum sonor de la FMA
-
5Qui és el manresà que sortirà al nou magazín de tarda de RTVE?
Publicat el 06 de març de 2024 a les 22:01
Actualitzat el 06 de març de 2024 a les 22:08
Et pot interessar
-
Societat La Junta de la Séquia executa millores i reparacions a l'entorn del Parc de l'Agulla
-
Societat Talls puntuals de trànsit en un tram de l'avinguda de les Bases de Manresa, aquest dimecres
-
Societat El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la cruïlla del carrer Sant Josep amb el carrer Major