La Manresa Express del CAE va acollir dissabte la seva novena edició amb un seguit de proves físiques, manuals i mentals al llarg de tota la ciutat de Manresa. Enguany, un total de tretze parelles van participar en la competició, superant les xifres de l'any passat, en què van apuntar-se onze duets.
El tret de sortida es va donar a la plaça Europa i, després d'1 hora i 30 minuts de corredisses i trencaclosques, l'equip Mit de mollastre va esdevenir el guanyador de la jornada. Després d'una dura competència, ja que venien de guanyar les darreres quatre edicions, el duet Anacletos va quedar en segona posició amb un temps d'1 hora i 40 minuts. Finalment, el tercer classificat va ser l'equip LoQus parant el rellotge després d'1 hora i 48 minuts.
Pel que fa a les proves, la competició va acollir diferents tipus d'accions, com per exemple la localització dels comerços del Mercat de la Sagrada Família en un plànol en blanc amb adhesius, la realització d'un Bookface (encaixar la portada d'un llibre amb la silueta del participant en una fotografia) a l'Ateneu Les Bases, la recerca de noms de plantes al Viver Serra i un circuit físic al Crossfit Room 5, entre altres proves i ubicacions.
Amb relació als premis, els primers classificats es van endur un dinar de menú per dues persones a PortaFerro; els segons, un vermut a la Rita i dues cerveses a la Taverna dels Predicadors i els tercers un dinar per dues persones a Cal Manel.
Després que la darrera parella arribés al punt de finalització de la prova, es va oferir un pica-pica i entrepans als participants en la mateixa Plaça Europa.
D'altra banda, cal remarcar que l'any que ve es realitzarà el desè aniversari de la Manresa Express i s'espera una edició molt més gran i festiva.
La Manresa Express és una cursa per parelles que s'inspira en el programa televisiu Pekín Express, adaptada i traslladada a la ciutat de Manresa. Les persones voluntàries de l'Equip d'Esplais són les encarregades d'organitzar l'activitat amb el suport de l'Ajuntament de Manresa, la Fundació La Xarranca, Manresa Jove i el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya. Paral·lelament, l'equip de voluntàries i col·laboradores particulars va fer possible el desenvolupament de l'activitat.
La Manresa Express del CAE acull una trentena de participants en la seva novena edició
Els tres primers duets classificats van guanyar dinars i vermuts a diferents establiments de la ciutat
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
Publicat el 08 de maig de 2023 a les 21:59
Actualitzat el 08 de maig de 2023 a les 22:06
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
