La Marató manresana també s'adreçarà al públic de la nit

Des del divendres 17 i fins diumenge 19 es portarà a terme l'acció en els diferents locals adherits i consistirà en que cada local realitzarà un còctel al seu gust, sense alcohol i amb un color atractiu a la vista per un preu de 2 €, que anirà íntegre a la Marató

Publicat el 14 de desembre de 2010 a les 17:18

Presentació del Manresa de nit amb la Marató. Foto: N-Briefing

Des del públic infantil, fins al familiar, als que els agrada ballar, als esportistes,... la marató de Manresa s'ha adreçat fins ara a diferents públics, però mai s'havia fet una acció dirigida al públic de la nit. Aquest any s'ha pensat que el tema era adient per connectar amb un públic jove i no tan jove, però que els uneix la moguda nocturna.

La gran acollida de la idea ha fet engrescar 12 locals d'oci nocturn, Abbey Road, City Arms, Cube Food & Drink, El Sielu, Igrega, La Peixera, La Taverna dels Predicadors, Queens, Silenci, Stroika, Visness i Voilà. També s'han afegit el Restaurant La Cuina, el restaurant La Dehesa Santa Maria i els restaurants del Grup Diesa.

Des del divendres 17 i fins diumenge 19 es portarà a terme l'acció en els diferents locals adherits i consistirà en que cada local realitzarà un cocktail al seu gust, sense alcohol i amb un color atractiu a la vista per un preu de 2 €, diners que aniran íntegrament a La Marató. D'aquesta manera amb una aportació mínima el client podrà ser sensible a La Marató d'enguany que és dedicada a la investigació de les Lesions medul·lars i cerebrals adquirides.

L'activitat ha estat apadrinada pel periodista català Manel Fuentes.