[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-3avaI2GBJQ[/youtube]
Ritme, molt ritme, i una habilitat indescriptible per portar-lo a terme i accelerar-lo sense límit. L'espectacle afrocontemporani que ha viscut aquest dissabte Castellnou de Bages ha fet vibrar els espectadors i ha mostrat les últimes tendències de música i dansa del continent africà.
L'espectacle afrontemporani ha anat a càrrec d'Adama Saliou Diop. Després ha tingut lloc el concert acústic de Touty Mane, i finalment, el d'Ngomez Nokass.
Les jornades del SabarBages continuen aquest diumenge a la plaça de l'Església a partir de les 4 de la tarda amb l'espectacle de Kay Fëeth, el concert de Touty Mane, Cor de Teies i alumnes de SabarBages. Tot seguit hi haurà una mostra de percussió dels alumnes del SabarBages amb Oumar Ngom i, finalment, una mostra de dansa sabar dels alumnes del SabarBages amb Doudou Ndione.
La música i la dansa afrocontemporànies fan vibrar Castellnou
Aquest diumenge a la tarda l'espectacle continua a la plaça de l'Església
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
12 de setembre de 2021 a
les 16:43
Actualitzat el
12 de setembre de 2021 a les
16:54
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació Memòria i Història de Manresa celebra el seu 20è aniversari amb un dinar commemoratiu
-
Societat
L'Associació de Veïns de Viladordis presenta el calendari d'activitats per al 2026
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
