La nena de 3 anys que dilluns passat a les 11 de la nit es va precipitar sola des del balcó d'un cinquè pis de la carretera del Pont de Vilomara de Manresa ha sortit aquest cap de setmana de la situació crítica en què estava i ara es troba "estable dins de la gravetat", segons ha informat a NacióManresa l'hospital de la Vall d'Hebron on es troba ingressada des de l'accident.
Els fets van passar ara fa just una setmana, la nit del dilluns 6 de setembre quan, per causes que investiguen els Mossos d'Esquadra, va caure des del balcó d'un cinquè pis d'un immoble de la carretera del Pont de Vilomara de Manresa, entre els carrers Bertrand i Serra i Trueta. La menor va ser atesa per personal sanitari i posteriorment va ser traslladada d'urgències a l'hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.
Poc després de l'accident, els Mossos d'Esquadra van descartar qualsevol indici de criminalitat en la caiguda, però van obrir una investigació per esclarir en quines circumstàncies va ocórrer.
[noticia]105015[/noticia]
La nena de 3 anys que va caure des del balcó d'un cinquè pis de Manresa surt de la situació crítica
L'hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona ha informat que es troba "estable dins de la gravetat"
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
12 de setembre de 2022 a
les 22:20
Actualitzat el
12 de setembre de 2022 a les
22:35
Et pot interessar
-
Societat
La Masoveria Urbana de Càritas Manresa, finalista al Festival de la Innovació Social
-
Societat
Castellbell i el Vilar completa la primera fase de rehabilitació del cementiri municipal
-
Societat
Mor Sílvia Flotats, funcionària històrica de Joventut i Universitats de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
Les faves seran les protagonistes del Mercat de la Terra de Sant Fruitós
-
Societat
Una inversió de 3,7 milions reduirà el risc d'inundacions al monestir de Montserrat
-
Societat
L'Institut Lacetània clou a Roma el projecte Erasmus+ sobre ciutadania digital
