Tot apunta que la nevada més important de l'hivern al Pirineu Oriental pot arribar a finals de març. Entre aquest dimecres i el dijous, les muntanyes del Ripollès poden rebre un bon "paquet" de neu. Unes precipitacions blanques que també podran afectar el Montseny i, de manera molt menys important, la resta del Pirineu.
Les previsions situen la cota de neu aquest dimecres a l'entorn dels 600-700 metres, puntualment per sota. Per aquest motiu el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís de risc que afecta comarques com el Ripollès, Osona, Garrotxa, Berguedà, el Moianès i Solsonès però també al Vallès Oriental, Vallès Occidental, l'Anoia i la Selva.
Les precipitacions continuaran i s'enfortiran de cara a dijous malgrat que aleshores, sobretot a mesura que avanci el matí, la cota pot augmentar. El SMC adverteix de la possible acumulació de 20 cm de neu per sobre els 1.200 metres, especialment al Ripollès i a la Garrotxa.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2016 a
les 20:40
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació de Veïns de Viladordis presenta el calendari d'activitats per al 2026
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
