Tot apunta que la nevada més important de l'hivern al Pirineu Oriental pot arribar a finals de març. Entre aquest dimecres i el dijous, les muntanyes del Ripollès poden rebre un bon "paquet" de neu. Unes precipitacions blanques que també podran afectar el Montseny i, de manera molt menys important, la resta del Pirineu.
Les previsions situen la cota de neu aquest dimecres a l'entorn dels 600-700 metres, puntualment per sota. Per aquest motiu el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís de risc que afecta comarques com el Ripollès, Osona, Garrotxa, Berguedà, el Moianès i Solsonès però també al Vallès Oriental, Vallès Occidental, l'Anoia i la Selva.
Les precipitacions continuaran i s'enfortiran de cara a dijous malgrat que aleshores, sobretot a mesura que avanci el matí, la cota pot augmentar. El SMC adverteix de la possible acumulació de 20 cm de neu per sobre els 1.200 metres, especialment al Ripollès i a la Garrotxa.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2016 a
les 20:40
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
-
Societat
Un espai a Manresa que frena l'oblit: el programa que reforça la memòria i dona temps
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de reparació del paviment
-
Societat
Dilluns començaran les obres d'ampliació d'un tram de la vorera a l'avinguda de les Bases
