El dilluns 6 de juliol, entrarà en funcionament la nova Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Manresa. Des de l'ajuntament es recorda que la creació de l’OAC forma part de la renovació de l’atenció ciutadana que representarà un salt qualitatiu important en les relacions Ajuntament-ciutadania. L’OAC centralitzarà bona part de les demandes de la ciutadania, en horari continuat de 9 del matí a 8 del vespre, de dilluns a divendres i en un únic espai, la planta baixa de la Casa Consistorial.
L’horari d’estiu serà:
Juliol de 9 del matí a 7 de la tarda
Agost de 9 del matí a 2 del migdia
Primera quinzena de setembre de 9 del matí a 7 de la tarda.
Recordem que un altre component de la renovació de l’atenció ciutadana és l’atenció a través d’internet. L’ajuntament de Manresa ha posat a disposició de cada manresà i manresana la seva carpeta digital, un espai propi en el web municipal que li permetrà de conèixer en tot moment quins tràmits ha sol•licitat i en quina fase de resolució es troben. Dit d’altra manera: la feina interna de l’ajuntament guanya en transparència.
La nova oficina ocupa els baixos de la Casa Consistorial. El funcionament d’aquest servei ha requerit la remodelació dels actuals espais on anteriorment hi havia l’Oficina d’Estadística o d’Empadronament.
A partir del dilluns 6 de juliol, el servei d’empadronament que es prestava al carrer Sant Francesc, 6 retornarà al punt de partida per integrar-se a la nova OAC. També es traslladarà a l’OAC el servei d’informació de l’Àrea de Territori.
L’horari d’estiu serà:
Juliol de 9 del matí a 7 de la tarda
Agost de 9 del matí a 2 del migdia
Primera quinzena de setembre de 9 del matí a 7 de la tarda.
Recordem que un altre component de la renovació de l’atenció ciutadana és l’atenció a través d’internet. L’ajuntament de Manresa ha posat a disposició de cada manresà i manresana la seva carpeta digital, un espai propi en el web municipal que li permetrà de conèixer en tot moment quins tràmits ha sol•licitat i en quina fase de resolució es troben. Dit d’altra manera: la feina interna de l’ajuntament guanya en transparència.
La nova oficina ocupa els baixos de la Casa Consistorial. El funcionament d’aquest servei ha requerit la remodelació dels actuals espais on anteriorment hi havia l’Oficina d’Estadística o d’Empadronament.
A partir del dilluns 6 de juliol, el servei d’empadronament que es prestava al carrer Sant Francesc, 6 retornarà al punt de partida per integrar-se a la nova OAC. També es traslladarà a l’OAC el servei d’informació de l’Àrea de Territori.