La Plataforma d'Afectades per la Hipoteca i el Capitalisme (PAHC) al Bages ha iniciat una campanya d'acompanyament a aqueslles persones que pel seu origen o religió no vulguin sortir soles al carrer per por de rebre insults o agressions després dels atemptats terroristes a Barcelona i Cambrils.
La PAHC ha decidit iniciar aquesta acció, que ja s'havia dut a terme a ciutats com Londres o Paris després de situacions similars, després que dos membres de la plataforma hagin rebut insults a Manresa relacionant-los amb els atemptats. Una d'aquestes persones va ser increpada a l'autobús i l'altra a peu de carrer.
La PAHC, com assenyala en un escrit que ha publicat a les xarxes, condemna els atemptats de Barcelona i Cambrils, però també vigila per a què aquests fets no es tradueixin en mostres d'odi i racisme.
La PAHC dona el braç a qui temi rebre agressions racistes després dels atemptats
Societat
L'assemblea ha decidit iniciar aquesta acció després que dos membres de la plataforma hagin estat agredits verbalment pel seu origen acusant-los de ser responsables del terrorisme
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages rescata del passat la malvasia blanca-roja i l'oficialitza per a aquesta verema Pere Fontanals
-
Economia La Festa del Tomàquet del Bages celebra 10 anys aliant-se amb els vins de la comarca Pere Fontanals
-
Economia La DO Pla de Bages triomfa als Premis Vinari amb dos dels màxims guardons als escumosos Redacció
-
Economia La Ruta del Vi DO Pla de Bages presenta la seva oferta per acollir esdeveniments d'empresa Redacció
-
Successos L'incendi a l'empresa química de Castellgalí queda extingit sense ferits ni afectació química Redacció
Publicat el
24 d’agost de 2017 a
les 18:33
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reforça la prevenció contra el mosquit tigre amb controls i accions informatives
-
Societat
Sant Vicenç homenatja Jordi Viladoms i Pere Guiu amb la Medalla de la Vila a títol pòstum
-
Societat
La vídua de Juan Manuel Zornoza titlla d'«homenatge de compromís» la placa a la memòria del seu marit
-
Societat
L'oposició a la planta de biogàs de Sant Mateu es mobilitza en un acte informatiu a Callús
-
Societat
Manresa incorpora un recomanador amb IA per facilitar l'accés als tràmits municipals
-
Societat
L'artteràpia millora el benestar emocional de les persones amb càncer, segons un estudi liderat per Althaia
