Els activistes de la PAHC Bages han tallat aquest dijous la carretera de Vic davant de la regidoria de Drets Socials durant gairebé quatre hores pel desnonament que s'ha produït a primera hora al carrer de les Escodines de Manresa amb la participació d'un important dispositiu policial. Un cop s'ha fet efectiu el llançament, sobre les 9 del matí, els membres de la plataforma s'han dirigit a la carretera de Vic on han tallat el trànsit de vehicles davant la seu de la regidoria de Drets Socials.
En un primer moment han estat permeables sobretot amb el transport públic, "però després de comprovar reticències per part del personal tècnic de la regidoria" han tallat totalment el trànsit i han allargat l'acció fins gairebé la 1 del migdia. En paralal·lel, l'home desnonat, que portava 3 anys vivint en un pis del fons voltor Divarian, acompanyat d'algun membre de la PAHC, s'ha reunit amb treballadors de Drets Socials per negociar alguna sortida a la situació.
La solució, però, ha estat parcial i limitada en el temps: una habitació als apartaments Urbi fins dilluns. "Ara mateix no podem fer més" ha assegurat la regidora titular, Mariona Homs. L'afectat i els membres de la PAHC només tenen un dia efectiu -aquest divendres- per trobar una alternativa habitacional a través de l'administració. Si ha de ser dissabte o diumenge, la solució haurà d'arribar per una altra via.
[noticia]108440[/noticia]
La PAHC talla durant gairebé quatre hores la carretera de Vic per un desnonament
La regidoria de Drets Socials ha allotjat l'home afectat als apartaments Urbi fins dilluns
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 16 de març de 2023 a les 22:24
Actualitzat el 16 de març de 2023 a les 22:32
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris