Els activistes de la PAHC Bages han tallat aquest dijous la carretera de Vic davant de la regidoria de Drets Socials durant gairebé quatre hores pel desnonament que s'ha produït a primera hora al carrer de les Escodines de Manresa amb la participació d'un important dispositiu policial. Un cop s'ha fet efectiu el llançament, sobre les 9 del matí, els membres de la plataforma s'han dirigit a la carretera de Vic on han tallat el trànsit de vehicles davant la seu de la regidoria de Drets Socials.
En un primer moment han estat permeables sobretot amb el transport públic, "però després de comprovar reticències per part del personal tècnic de la regidoria" han tallat totalment el trànsit i han allargat l'acció fins gairebé la 1 del migdia. En paralal·lel, l'home desnonat, que portava 3 anys vivint en un pis del fons voltor Divarian, acompanyat d'algun membre de la PAHC, s'ha reunit amb treballadors de Drets Socials per negociar alguna sortida a la situació.
La solució, però, ha estat parcial i limitada en el temps: una habitació als apartaments Urbi fins dilluns. "Ara mateix no podem fer més" ha assegurat la regidora titular, Mariona Homs. L'afectat i els membres de la PAHC només tenen un dia efectiu -aquest divendres- per trobar una alternativa habitacional a través de l'administració. Si ha de ser dissabte o diumenge, la solució haurà d'arribar per una altra via.
[noticia]108440[/noticia]
La PAHC talla durant gairebé quatre hores la carretera de Vic per un desnonament
La regidoria de Drets Socials ha allotjat l'home afectat als apartaments Urbi fins dilluns
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
-
El CAP Sagrada Família i l'institut Guillem Catà uneixen esforços contra la soledat no volguda Pere Fontanals
-
-
El turisme al Bages creix un 30,3% al juliol i consolida un estiu de rècord en viatgers i pernoctacions Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 16 de març de 2023 a les 22:24
Actualitzat el 16 de març de 2023 a les 22:32
Et pot interessar
-
Societat
Els usuaris de la residència de Sant Fruitós visiten el Museu de la Vinya i el Vi
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Puigterrà de Baix, a partir de dijous
-
Societat
Manresa amplia els aparcaments de bicicletes abans del llançament del servei Baik el 2026
-
Societat
UManresa inicia el curs amb 2.620 estudiants i un nou rècord en titulacions oficials
-
Societat
El Cicle de Tardor Feminista de Santpedor arrenca amb força i debat sobre noves masculinitats
-
Societat
L'Ecoviure omple Manresa de sostenibilitat amb èxit de públic malgrat el temps advers
