La Plataforma en Defensa de les Pensions i els Drets de la Gent Gran del Bages ha convocat una manifestació per reclamar la construcció d'una residència geriàtrica pública a Manresa. La plataforma, que en els primers quinze dies de campanya ha recollit un miler llarg de signatures de suport, seguirà amb la campanya durant tot el mes de juny, amb presència amb paradetes i mitjançant acció directa.
Durant la manifestació hi haurà una primera capçalera amb representants de la plataforma i de les entitats que en formen part, i més enrere una segona capçalera amb representants institucionals. Segons els organitzadors, els cinc partits polítics amb representació a l'Ajuntament de Manresa hi seran presents. També han confirmat la seva presència la diputada de la CUP al Parlament Basha Changuera i el secretari general de CCOO de Vallès Occidental-Catalunya Central, Ivan Ramos.
La manifestació de divendres sortirà de la plaça de Crist Rei, al Passeig, a les 6 de la tarda, i farà la marxa fins a la plaça Major on, davant l'Ajuntament, es llegirà el manifest.
La Plataforma de la gent gran convoca una manifestació per reclamar una residència pública a Manresa
Societat
El col·lectiu ha recollit un miler llarg de signatures de suport a la petició en quinze dies, i continuarà amb la campanya durant tot el mes de juny
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
01 de juny de 2022 a
les 16:30
Actualitzat el
01 de juny de 2022 a les
19:46
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
