La Plataforma en Defensa de les Pensions i els Drets de la Gent Gran del Bages ha convocat una manifestació per reclamar la construcció d'una residència geriàtrica pública a Manresa. La plataforma, que en els primers quinze dies de campanya ha recollit un miler llarg de signatures de suport, seguirà amb la campanya durant tot el mes de juny, amb presència amb paradetes i mitjançant acció directa.
Durant la manifestació hi haurà una primera capçalera amb representants de la plataforma i de les entitats que en formen part, i més enrere una segona capçalera amb representants institucionals. Segons els organitzadors, els cinc partits polítics amb representació a l'Ajuntament de Manresa hi seran presents. També han confirmat la seva presència la diputada de la CUP al Parlament Basha Changuera i el secretari general de CCOO de Vallès Occidental-Catalunya Central, Ivan Ramos.
La manifestació de divendres sortirà de la plaça de Crist Rei, al Passeig, a les 6 de la tarda, i farà la marxa fins a la plaça Major on, davant l'Ajuntament, es llegirà el manifest.
La Plataforma de la gent gran convoca una manifestació per reclamar una residència pública a Manresa
El col·lectiu ha recollit un miler llarg de signatures de suport a la petició en quinze dies, i continuarà amb la campanya durant tot el mes de juny
ARA A PORTADA
-
La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de juny de 2022 a les 16:30
Actualitzat el 01 de juny de 2022 a les 19:46
Et pot interessar
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls
-
Societat Afectacions al trànsit per les obres al pont de Sant Francesc, aquest dijous
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional
-
Societat Una basílica plena de pau i emoció per acomiadar els éssers estimats