Aquest dissabte s'ha signat al pati de xarxes del moll del rellotge del Port pesquer de la Barceloneta, un conveni de col·laboració entre la Fundació del Convent de Santa Clara i la Confraria de Pescadors de Barcelona.
Aquest conveni recull el compromís de la Confraria de Pescadors de donar a la fundació els excedents de peix fresc de la pesca diària del 25 vaixells que formen aquesta aquesta entitat, perquè pugui repartir-se entre els usuaris de la Plataforma dels Aliments.
Aquesta acció ja es realitza des de fa uns mesos. El passat dimarts, sense anar més lluny, es van entregar 85 quilos de peix acabat de pescar.
Segons ha destacat Sor Lucía, una de les sensacions més inoblidables d'aquesta acció és la cara de la gent que rep aquest peix, un segment de gent molt vulnerable socialment i que agraeix de manera infinita aquest producte, tan necessari en l'alimentació de les famílies i principalment dels més petits.
La Plataforma dels Aliments de Manresa podrà repartir peix fresc entre els seus usuaris
Societat
La Fundació del Convent de Santa Clara i la Confraria de Pescadors de Barcelona han signat un conveni aquest dissabte
ARA A PORTADA
-
-
-
Cultura i Mitjans La caiguda del gegant Hereu marca una ballada de la imatgeria amb èxit de públic Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Estel Blay reivindica el talent femení i convida Manresa a «mirar amunt» Pere Fontanals
-
Societat Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips Pere Fontanals
Publicat el
10 d’octubre de 2020 a
les 15:35
Et pot interessar
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
-
Societat
Artés millora diversos equipaments municipals durant l'estiu
