La recent creada plataforma No a les vaquetes de Santpedor organitzarà una xerrada per donar arguments per al No aquest divendres a les 7 de la tarda a la Capella de Sant Andreu del municipi.
Arran de la consulta popular no referendària convocada per al proper 19 de setembre sobre la recuperació de les vaquetes a la Festa Major de Santpedor, la plataforma comença la campanya d'oposició a les vaquetes amb una xerrada de la historiadora, antrozoòloga i professora de ciències socials Helena Escoda, que donarà arguments per a l'oposició a la proposta.
[noticia]104634[/noticia]
La plataforma No a les vaquetes de Santpedor organitza una xerrada aquest divendres
Anirà a càrrec de la historiadora, antrozoòloga i professora de ciències socials Helena Escoda
ARA A PORTADA
-
La Transéquia tornarà a mobilitzar milers de persones al voltant de la Séquia el 15 de març Pere Fontanals
-
El Bages reforça la recuperació econòmica amb més llocs de treball i empreses de major dimensió Redacció
-
-
La PAHC denuncia l'Ajuntament de Sant Fruitós a la Síndica per negar-li el padró a una mare i la seva filla Pere Fontanals
-
Publicat el
08 de setembre de 2022 a
les 16:57
Et pot interessar
-
Societat
Althaia incorpora la tècnica Rezum per tractar una de les patologies de pròstata més freqüents
-
Societat
Manresa s'adhereix al Dia Internacional de l'Implant Coclear
-
Societat
Sant Vicenç estrena amb èxit la Ruta dels Gronxadors Panoràmics de Montserrat
-
Societat
La CUP de Santpedor demana que les famílies de Cal Jorba participin en el control de la residència
-
Societat
Espadaler confia que el nou grau en Dret a la Catalunya Central reforci el català a la justícia
-
Societat
Manresa és la ciutat amb menys persones sense llar que té els serveis coberts
