La policia intervé en una baralla amb ganivets entre sis individus al carrer Gaudí de Manresa

Hi han actuat quatre patrulles dels Mossos, incloses dues furgonetes dels ARRO, i dues dotacions de la Policia Local

Publicat el 21 d’agost de 2023 a les 22:11
Actualitzat el 21 d’agost de 2023 a les 22:25
Fins a catorze agents dels Mossos d'Esquadra, inclosos antiavalots dels ARRO, i quatre de la Policia Local de Manresa s'han desplegat aquest dilluns a la tarda al passatge de la Trieta de Manresa per atrapar sis individus que una estona abans havien protagonitzat una baralla al carrer Gaudí en què algun d'ells estava armat amb ganivet, tot i que no l'ha acabat usant en l'agressió.
[intext1]
L'avís al 112 ha arribat quan passaven cinc minuts d'1/4 de 8 de la tarda. Veïns del carrer Gaudí han explicat que sis homes estaven barallant-se al carrer, tres contra tres, i que algun d'ells sangonejava. Ràpidament, efectius dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local de Manresa s'han dirigit al lloc i, seguint les indicacions dels testimonis, els han interceptat al passatge de la Trieta. Dues furgonetes dels ARRO que eren a prop dels fets també s'han acostat al lloc de manera que el parc infantil del passatge, que una estona abans era buit, s'ha omplert de seguida de policies.
 

Fins al lloc de la baralla també s'hi han desplaçat dues furgonetes dels ARRO. Foto: Pere Fontanals


Els agents han separat els sis individus i els han intentat calmar mentre els prenien declaració. Al cap d'una estona ha arribat una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha atès els ferits al mateix vehicle sense que cap d'ells no hagi requerit trasllat hospitalari.
[intext2]
Els policies han informat als contendents del seu dret a presentar denúncia i un cop s'ha tranquil·litzat la situació, han marxat del lloc sense practicar cap detenció.

[noticia]111003[/noticia]