Un mínim de tres vehicles dels Mossos d'Esquadra i dos de la Policia Local de Manresa han dissolt aquest diumenge a la tarda una baralla massiva al carrer Puigterrà de Dalt entre un gruix de persones que han fugit del lloc quan han vist arribar les patrulles.
Els fets s'han produït sobre 1/4 de 8 del vespre, quan un grup d'individus han iniciat una forta discussió entre ells que ha acabat en baralla. Davant l'important número de persones que protagonitzaven l'incident, cinc vehicles dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local s'han desplaçat fins al lloc i han provocar l'estampida dels contendents.
Segons els primers indicis, ningú no ha resultat ferit de gravetat.
La policia intervé en una baralla múltiple al carrer Puigterrà de Dalt
Els protagonistes de l'enfrontament han fugit corrent del lloc amb l'arribada dels agents
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 10 de maig de 2020 a les 20:01
Actualitzat el 10 de maig de 2020 a les 20:06
Et pot interessar
-
Societat Una vuitantena de professionals del Bages de l'àmbit de la infermeria commemoren el Dia Internacional a Santpedor
-
Societat La Plataforma Ciutadana de Santpedor crida a la participació massiva en el referèndum pel nou CAP
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Vallès de Manresa, aquest dissabte
-
Societat L'Ajuntament de Manresa penja la bandera per commemorar el Dia contra la LGTBI-fòbia
-
Societat UManresa acull la III Jornada de Fisioteràpia a la Catalunya Central
-
Societat Una investigadora d'Althaia lidera un estudi sobre com la contaminació influeix en els infants