Agents de la Policia Local de Manresa van detenir el passat dilluns a la nit un home amb domicili desconegut per un presumpte delicte de robatori amb força en habitatge.
El mateix dilluns, a 3/4 de 12 de la nit, la sala operativa de Policia Local va rebre la trucada d'un home que informava que estava veient com tres homes estaven forçant la persiana d'un immoble i que un d'ells havia aconseguit enfilar-se fins a entrar a l'interior d'un habitatge del carrer Viladordis, 134.
En la seva arribada al lloc dels fets, les patrulles van veure com un home sortia corrent de l'entresol de la finca afectada. En la seva fugida, l'home va llençar a terra una bossa amb diversos objectes.
Després d'empaitoar-lo tant a peu com en el cotxe patrulla, el fugitiu va ser interceptat finalment al carrer Ignasi Doménec Puigcercós, antic Lluis Argemí de Martí. En l'escorcoll, la policia li va trobar un rellotge i un braçalet de dona del quals no va poder justificar la seva procedència.
Els altres agents que van quedar a peu de l'habitatge van poder recuperar la bossa llençada per l'individu en la seva fugida, que contenia diverses com tornavisos i una clau anglesa.
Els agents actuants també van localitzar al titular de l'habitatge, que va reconèixer les eines com a pròpies. Els agents també van comprovar que a l'interior de l'habitatge no hi quedava ningú però que hi havia diversos mobles i armaris regirats.
Per tot plegat, els agents van detenir l'individu que havien enxampat quan intentava fer escàpol per una presumpte delicte de robatori amb força. Les altres dues persones implicades en el robatori s'haurien fet escàpol per l'interior de l'escala de l'immoble afectat, tot forçant la porta del pis des del seu interior i causant-li desperfectes
La Policia Local de Manresa deté un home mentre robava en un habitatge del carrer Viladordis
Dos lladres més, però, van poder fer escàpol
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 03 de setembre de 2019 a les 21:41
Actualitzat el 03 de setembre de 2019 a les 21:43
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics