Agents de la Policia Local de Manresa han detingut la matinada de diumenge a dilluns poc abans de les 5 un home de 18 anys i veí de Manresa com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força a l'interior d'un vehicle. La detenció ha tingut lloc al carrer de Bertran i Serra.
A 3/4 de 5 de la matinada, la sala de coordinació de la Policia Local ha rebut la trucada d'un veí informant que a la cruïlla entre carrer Gaudí i Sant Joan d'en Coll, hi havia un home manipulant les portes dels vehicles estacionats.
En arribar les patrulles al lloc indicat, un home que ocupava el seient de conductor en un turisme, ha fet escàpol corrent en direcció a la carretera del Pont de Vilomara, fins al carrer Bertran i Serra on ha estat interceptat.
Els agents han pogut verificar que el vehicle on hi havia l'home es trobava amb les portes obertes, amb el pany de la porta del conductor manipulat i amb desperfectes, l'interior regirat, i el radiocasset extret i desmuntat.
Un cop localitzada la propietària del vehicle, ha comunicat als agents que havia deixat el vehicle ben estacionat, tancat i sense cap desperfecte, per la qual cosa ha estat informada de la possibilitat de presentar denúncia.
La Policia Local de Manresa deté un jove acusat de robar a l'interior d'un turisme
Societat
Els fets van passar a la cruïlla entre els carrers Gaudí i Sant Joan d'en Coll
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
17 de desembre de 2018 a
les 21:09
Actualitzat el
17 de desembre de 2018 a les
21:10
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
