La Policia Local de Manresa ha aplicat ja 55 sancions a conductors de patinet elèctric, principalment per fer-ho per llocs no autoritzats, com voreres o l'andana central del passeig Pere III, segons han explicat aquest dijous al ple municipal el portaveu del PSC, Felip González, i el regidor de Seguretat Ciutadana, Joan Calmet.
Cal tenir en compte que els vehicles de moviment personal (VMP) estan sotmesos a la disciplina viària de les normes generals de circulació (semàfors, sentit de circulació, estacionaments, conduccions negligents o perilloses, alcoholèmia, ús de telefonia mòbil, auriculars, etc...) i les infraccions seran denunciades amb els mateixos barems que la resta de vehicles.
Els VMP no poden circular per les voreres. Han de circular per la calçada, arrambats a la dreta, i en cas de calçades de vies de més d'un carril hauran de circular sempre pel carril de la dreta. També podran circular per carrils bici i zones assimilades.
Quan circulin a la nit o en situacions de baixa lluminositat han fer ús d'enllumenat. De les infraccions comeses pels menors d'edat en responen solidàriament els pares, tutors, etc. d'acord la normativa vigent.
La Policia Local de Manresa porta 55 sancions a conductors de patinet elèctric
Societat
Principalment per conduir per voreres i per l'andana del passeig Pere III i llocs similars
ARA A PORTADA
-
Política Junts dona el tret de sortida a la precampanya de Manresa en l'acte de balanç del tercer any de mandat Pere Fontanals
-
Societat La Caponera Manresana presenta el seu projecte de cooperació amb Nicaragua aquest dissabte a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat David Casellas coordinarà el nou grau en Dret d'UManresa, que arrenca amb més de cinquanta estudiants Pere Fontanals
-
Economia L'Ecoviure tornarà a omplir el centre de Manresa amb sostenibilitat i gastronomia saludable Pere Fontanals
Publicat el
28 de gener de 2021 a
les 18:14
Actualitzat el
28 de gener de 2021 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
L'albergínia blanca protagonitzarà una nova edició del Mercat de la Terra de Sant Fruitós
-
Societat
Sant Fruitós renova els lavabos de la planta baixa de l'escola Monsenyor Gibert
-
Societat
L'Associació Contra el Càncer exposa mig centenar d'obres a la Plana de l'Om
-
Societat
La Fàbrica Nova inspirarà la 10a Fira dels Playmòbils de Manresa
-
Societat
Les obres d'asfaltatge al carrer Pau Casals s'amplien i comportaran nous talls de trànsit
-
Societat
Manresa i Sant Fruitós il·luminaran de taronja els ajuntaments pel Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
