La Policia Local ha reforçat el dispositiu de vigilància que realitza habitualment als carrers comercials de Súria i s'ha posat en contacte amb la Unió de Botiguers i amb els joiers de la vila per tal de transmetre un missatge de tranquillitat al sector, després de l'atracament que ahir, dilluns, va patir una joieria ubicada al carrer de Salvador Vancell, número 33.
Agents de la Policia Local van personar-se al lloc dels fets abans de l'arribada dels Mossos d'Esquadra, que van donar el primer avís al cos de seguretat municipal pels volts de les 17.20 h. Quan la Policia Local va arribar a l'establiment, els atracadors ja s'havien fet escàpols.
La Policia Local també va participar en el desplegament realitzat posteriorment per intentar detenir els atracadors, amb controls a les entrades de la vila i identificació de vehicles. Els autors de l'atracament van ser dues persones armades que van amenaçar el joier, única persona que es trobava a l'interior de l'establiment.
La Policia Local i l'Àrea de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Súria volen expressar el seu agraïment a les persones que anònimament van proporcionar informacions per a la recerca dels atracadors en les hores posteriors al fet. Al mateix temps, reitera l'esmentada crida a la tranquillitat al conjunt de la població i demana que es comuniqui qualsevol incidència als telèfons de la Policia Local (93.869.64.00) o d'emergències (112).
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
19 d’octubre de 2010 a
les 20:27
Et pot interessar
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
-
Societat
Aigües de Manresa assumeix la gestió del servei d'aigua de Talamanca
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
