Agents de la Policia Local de Manresa van detenir dijous poc abans de 2/4 de 9 del vespre al carrer Guimerà un manresà de 30 anys que tenia una ordre de recerca i detenció d'un jutjat de Barcelona.
La seva detenció, però, va ser fruit de la casualitat. Els agents es trobaven al centre comercial de Manresa fent tasques de prevenció a l'hora de tancament dels comerços. La treballadora d'un comerç proper va denunciar que havia patit un furt a l'establiment i va donar les característiques físiques del lladre.
En la recerca que van iniciar els agents van identificar el manresà de 30 anys, però van confirmar que no era l'autor del furt. Malgrat això, quan van entrar la seva identitat a la base de dades policial, va sortir l'avís que era fugit de la justícia, motiu pel qual va ser detingut.
La Policia Local deté un manresà fugit de la justícia després de confondre'l amb un lladre
Els agents feien recerca per un furt en un comerç de Manresa quan van identificar aquest home
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2020 a les 16:53
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones