La Policia Local de Manresa reforçarà el dispositiu de seguretat durant els dies de Festa Major amb l'objectiu de controlar el compliment de les mesures que continuen en vigor per evitar la propagació de la pandèmia de la Covid-19. En aquest sentit, s'incrementaran les actuacions preventives i els controls d'alcoholèmia a tota la ciutat, en especial en aquelles zones més susceptibles de reunir botellots.
L'Ajuntament fa una crida per demanar prudència i sentit de la responsabilitat a la ciutadania amb la voluntat de fer compatible la Festa Major amb la seguretat sanitària. Així mateix, recorda que el consum de begudes alcohòliques a la via pública és una infracció de l'Ordenança de Civisme i del Decret Llei 30/2020 que pot comportar multes de fins a 3.000 euros.
Les restriccions de seguretat de la Covid-19 afecten la via pública i els parcs i jardins públics. A banda de la prohibició de consumir alcohol, la normativa actual estableix que les trobades socials han de ser d'un màxim de deu persones, excepte si són convivents, i que les taules dels establiments de restauració han de ser d'un màxim de sis persones a l'interior i de deu persones a l'exterior, amb mascareta obligatòria mentre no es consumeix i horari fins a les 00.30h. Al carrer, la mascareta no és obligatòria sempre que es pugui mantenir la distància social d'un metre i mig.
[noticia]98997[/noticia]
La Policia Local reforçarà el dispositiu de seguretat durant la Festa Major de Manresa
Societat
L'Ajuntament recorda que la pandèmia està activa i demana prudència i sentit de la responsabilitat a la ciutadania
ARA A PORTADA
-
-
Societat La meitat de les hectàrees calcinades a Sant Quirze són d'un únic propietari: «Quan et trobes així, no s'hi pot fer res» Redacció
-
Successos S'aixequen les restriccions per l'incendi de Sant Quirze i només es manté el confinament del centre de menors Redacció
-
-
Política El ple aprova la modificació del POUM que permet desencallar el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
Publicat el
26 d’agost de 2021 a
les 14:54
Actualitzat el
26 d’agost de 2021 a les
21:27
Et pot interessar
-
Societat
Ja són 20 els municipis del Bages i el Moianès amb contenidors tancats per millorar el reciclatge
-
Societat
Més del 60% dels nadons del 2025 a Manresa tenen mare nascuda a l'estranger
-
Societat
Els hospitals de Manresa, Terrassa i Sabadell s'alien per impulsar un Comprehensive Cancer Center
-
Societat
Les Festes del Carme comportaran restriccions de trànsit aquest dijous a Manresa
-
Societat
Ampans i Ajuntament de Manresa impulsen un projecte per apropar la música a les persones amb discapacitat
-
Societat
Un estudi a Cardona i Sallent vincula els tallers comunitaris amb una millor salut cardiovascular
