L'Associació Sociocultural Xarxa de Manresa i el Grup de Diàleg Interreligiós de Manresa proposen un espai de pregària i reivindicació de la convivència al que es pot assistir presencialment i també online. La propera pregària interreligiosa serà aquest dissabte de les 7 a les 8 de la tarda a la seu de l'Església de Jesucrist dels Sants dels Darrers Dies (Passeig Pere III, 10, 1r) amb el tema Trobar la pau a les nostres llars.
Cada trimestre, coincidint amb el canvi d'estació, es fa una convocatòria per pregar entorn d'un tema. Aquesta iniciativa es fa de forma itinerant als diferents espais de les tradicions presents al Grup de Diàleg Interreligiós i és oberta a tothom.
També es pot seguir per Google Meet.
La pregària interreligiosa de dissabte es farà a l'Església de Jesucrist dels Sants dels Darrers Dies
Cada trimestre, coincidint amb el canvi d'estació, es fa una convocatòria per pregar entorn d'un tema entre les diferents confessions de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2022 a les 19:52
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reforça el compromís contra la violència masclista amb una programació de 25N centrada en el jovent
-
Societat
Manresa aprova el Pla Local de les Persones Grans 2024–2028
-
Societat
Manresa anuncia afectacions de mobilitat pel 64è Ral·li 2000 Viratges
-
Societat
Navarcles invertirà 730.000 euros per transformar la plaça de la Vila en un espai més verd i amable
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada clau d'urgències pediàtriques
-
Societat
La cuina catalana rural es reivindica i es dona a conèixer a Cardona
