L'Era reprendrà aquest dimecres les seves Tertúlies a L'Era després de l'aturada d'estiu per tractar com fer un hort al balcó. Enciams, cols o alls poden créixer en torretes o taules de cultiu sense necessitat de grans espais.
[intext1]
L'associació L'Era i el Parc de la Séquia obren aquestes tertúlies a la ciutadania per aprendre tècniques i consells sobre el mont de l'agricultura sostenible.
[intext2]
La Tertúlia a L'Era per fer un hort al balcó tindrà lloc dimecres de 7 a 9 del vespre, a la Casa de la Culla de Manresa.
La propera Tertúlia a L'Era tractarà de com fer un hort al balcó
Societat
Serà aquest proper dimecres al vespre a la Casa de la Culla de Manresa
ARA A PORTADA
-
Política Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp Pere Fontanals
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
Publicat el
16 de setembre de 2023 a
les 18:24
Actualitzat el
16 de setembre de 2023 a les
18:32
Et pot interessar
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges recull 8 queixes i 10 consultes a Manresa
-
Societat
74.214 euros d'IVA tanquen el conflicte judicial de la residència El Lledoner de Sant Fruitós
-
Societat
Manresa programa dos mesos d'activitats per parlar de la mort digna i el dol
-
Societat
Manresa reactiva els Patis oberts a tres escoles per a infants i joves de fins a 14 anys
-
Societat
Santpedor celebra la segona Tardor Feminista amb activitats d'octubre a desembre
-
Societat
El Col·legi de Metges debatrà a Manresa els efectes del canvi climàtic en la gent gran
