Aquest dijous dia 20, a les 19.00 h, està prevista una jornada a càrrec del ponent, Cap d'Equip de la Inspecció de Treball de Barcelona, Antonio Benavides Vico.
La sessió formativa, que es realitzarà al Col·legi d'Advocats de Manresa, va dirigida als advocats i advocades de Manresa i comarca. La jornada es centrarà en la darrera reforma legislativa en matèria de contractació laboral, en que una de les novetats fonamentals que preveu el RDL 10/2011 és la creació d'un nou contracte temporal per a la formació i el d'aprenentatge, així com la suspensió durant dos anys de la regla que limitava l'encadenament dels contractes temporals.
També es tractarà de la Reforma de la negociació col·lectiva d'acord amb el RDL 7/2011 així com de la Reforma de les Pensions de la Seguretat Social segons la Llei 27/2011.
La reforma de les pensions i els nous contractes laborals
Aquest dijous en una jornada del Col·legi d'Advocats
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 19 d’octubre de 2011 a les 14:40
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous