La Salle Manresa S. Gol haurà de remuntar nou punts davant el CD Vic Universitat de Vic per mantenir-se a la Copa Catalunya, després de perdre 69-60 a la capital d'Osona en un partit que va arribar a estar dinou punts per sota. Els manresans arriben al tram final de temporada amb les pitjors sensacions possibles, després d'encadenar nou derrotes consecutives comptant les de la fase regular.
Els manresans no van tenir cap opció contra l'equip de Vic. Excepte a les primeres cistelles, i a un temporal 10-9 en contra en el primer quart, els col·legials van acumular de seguida desavantatges que superaven els deu punts en contra, i malgrat intentar fer la goma per acostar-se als locals, poc abans de la mitja part es va arribar a la màxima diferència, 41-22.
Els de la capital del Bages no es van rendir i van aguantar de tornada dels vestidors per intentar aproximar-se als seus rivals per, si més no, tenir un desavantatge que es pogués capgirar en el partit de tornada. Així, al darrer quart van arribar a posar-se a només sis punts de diferència, 64-58, que finalment, i com a mal menor, van quedar en nou, 69-60.
El màxim anotador manresà va ser Oriol Font amb 12 punts. El partit de tornada a Manresa serà el proper dissabte a 3/4 de 6 de la tarda.
- Estadístiques del partit
La Salle haurà de remuntar nou punts contra el Vic per salvar-se (69-60)
Els manresans, que no van tenir opcions, van arribar a estar dinou punts per sota en el marcador

- La Salle Manresa té difícil la permanència -
- Hasmukh Kerai / Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2023 a les 19:00
Actualitzat el 05 de juny de 2023 a les 19:05
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara