La Taverna dels Predicadors de Manresa celebrarà dissabte el seu vintè aniversari amb un Festival de Cervesa a l'Anònima que s'allargarà des del migdia fins més enllà de la mitjanit.
Durant tota la jornada es podrà gaudir de concerts, sessions Dj, tastos, premis i fins i tot activitats infantils. A més, a l'Anònima hi haurà food trucks per qui vulgui fer el mos, i cinquanta aixetes amb cerveses artesanes d'arreu d'Europa.
El programa començarà a les 12 del migdia amb l'obertura de les aixetes i música de Dj Grozza. Es faran activitats per a la canalla, taller de dansa amb Júlia Isanta i taller de màgia amb Mag Caru i Mag Pol. A les 2 es faran els premis a les cerveses artesanes. A 2/4 de 3 es farà un tast d'iniciació a la cervesa. A les 4 es portarà a terme un multitast.
A 2/4 de 7 de la tarda serà l'hora dels concerts. Bright Joy, Boogie Dreams i Los Valientes passaran per l'escenari de l'Anònima, fins a les 11 de la nit, quan començarà la sessió de Dj Purpur.
La Taverna dels Predicadors celebrarà els seus 20 anys amb un Festival de Cervesa a l'Anònima
Societat
La jornada acollirà concerts, tastos, premis, "food trucks" i 50 aixetes amb cerveses d'arreu
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
Publicat el
09 de novembre de 2022 a
les 21:50
Actualitzat el
09 de novembre de 2022 a les
23:17
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
