La Taverna dels Predicadors de Manresa celebrarà dissabte el seu vintè aniversari amb un Festival de Cervesa a l'Anònima que s'allargarà des del migdia fins més enllà de la mitjanit.
Durant tota la jornada es podrà gaudir de concerts, sessions Dj, tastos, premis i fins i tot activitats infantils. A més, a l'Anònima hi haurà food trucks per qui vulgui fer el mos, i cinquanta aixetes amb cerveses artesanes d'arreu d'Europa.
El programa començarà a les 12 del migdia amb l'obertura de les aixetes i música de Dj Grozza. Es faran activitats per a la canalla, taller de dansa amb Júlia Isanta i taller de màgia amb Mag Caru i Mag Pol. A les 2 es faran els premis a les cerveses artesanes. A 2/4 de 3 es farà un tast d'iniciació a la cervesa. A les 4 es portarà a terme un multitast.
A 2/4 de 7 de la tarda serà l'hora dels concerts. Bright Joy, Boogie Dreams i Los Valientes passaran per l'escenari de l'Anònima, fins a les 11 de la nit, quan començarà la sessió de Dj Purpur.
La Taverna dels Predicadors celebrarà els seus 20 anys amb un Festival de Cervesa a l'Anònima
La jornada acollirà concerts, tastos, premis, "food trucks" i 50 aixetes amb cerveses d'arreu
Ara a portada
Publicat el 09 de novembre de 2022 a les 21:50
Actualitzat el 09 de novembre de 2022 a les 23:17
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al Camí del Grau de Manresa, dilluns
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau dilluns per sensibilitzar sobre la malaltia de Huntington
-
Societat Tall de trànsit al carrer Lluís Millet de Manresa a partir de dimarts
-
Societat Mor als 100 anys Jaume Garriga, de la Fusteria Puigdellívol de Sant Fruitós