La cua de gent que hi havia formada per adquirir tiquets abans que la Tómbola de la Marató de TV3 obrís al matí ja feia preveure que, un any més, la tradicional parada solidària de Manresa per la Marató a la Fira de Sant Andreu seria un èxit. I així va ser.
Després d'un dissabte intens de venda de tiquets per adquirir lots i productes oferts pels comerços de Manresa, els prestatges de la gran parada de la plaça de Crist Rei van quedar totalment buits. S'havia venut fins a l'última papereta. Havien volat paneres espectaculars de productes, ninos gegantins, samarretes de bàsquet i de futbol signades pels jugadors, jocs, estris, ginys, plantes i fins i tot tiquets de pàrquing.
A falta de fer el recompte final de la recaptació, els responsables de Manresa per la Marató calculen que s'han recaptat uns 7.500 euros que aniran íntegrament destinats a la Marató de TV3 que, enguany, tractarà sobre les malalties cardiovasculars.
[noticia]106607[/noticia]
La Tómbola de la Marató de TV3 buida els prestatges i recapta uns 7.500 euros
Societat
Des de primera hora es van formar cues a la gran parada de la plaça de Crist Rei
ARA A PORTADA
-
Política L'avançament electoral de Sánchez sacseja la política manresana entre la por i els retrets Pere Fontanals
-
Política Manresa nega cap trama de corrupció i descarta atorgar la subvenció a la Fundació Sallar Pere Fontanals
-
Societat «L'habitatge ha de ser un dret i no un negoci»: la PAHC Bages i la COSHAC tallen la C-55 Pere Fontanals
-
-
Successos Vuit accidents entre dijous i diumenge al punt negre de la C-58 a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
27 de novembre de 2022 a
les 10:16
Actualitzat el
27 de novembre de 2022 a les
10:24
Et pot interessar
-
Societat
Una fideuà popular ha tancat la Setmana de la Gent Gran de Castellbell i el Vilar
-
Societat
Sant Fruitós vacunarà contra la grip i la covid a Torroella de Baix i la Rosaleda dijous
-
Societat
Universi+ celebra deu anys amb noves propostes formatives a UManresa
-
Societat
Tica Font, del Centre Delàs, parlarà de «Guerra i pau al segle XXI» a Manresa
-
Societat
250 persones caminen de Súria i Callús contra la macroplanta de biogàs de Sant Mateu
-
Societat
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de verd pel Dia Mundial de la Meningitis
