La Transéquia destaca des de fa anys pels valors de solidaritat i compromís amb el territori. Enguany, en el marc de Manresa, Ciutat Europea de l'Esport, l'Ajuntament de Manresa ha encarregat una auditoria a l'empresa B Greenly per poder certificar que la Transéquia, com a esdeveniment esportiu popular multitudinari, és sostenible. El segell B Greenly s'atorga a esdeveniments que contribueixen a reduir els impactes negatius generats al medi ambient
[noticia]113955[/noticia]
Aquest segell reconeix la Transéquia com a esdeveniment que durant el seu disseny, organització i producció ha fet que el seu impacte mediambiental sigui el menor possible, a la vegada que respecta els àmbits econòmics i socials en els que participa.
[intext1]
B Greenly analitza, avalua i audita tota classe d'esdeveniments basant-se en una metodologia regulada pels principals actors de referència mundial en matèria de sostenibilitat. Entre d'altres, han rebut el segell B Greenly esdeveniments com Premis Empresa de l'Any d'El Periódico, el World Sustainable Development Summit o la caminada A Manresa Fem el Camí.
[noticia]113726[/noticia]
La Transéquia és un esdeveniment imprescindible de la Catalunya Central i que entrellaça valors com l'esport, la natura, la solidaritat i el territori, tenint sempre present el respecte al medi ambient i el voluntariat. Un esdeveniment que fa 40 anys que mobilitza a molta gent de la comarca i que genera una tona de residus, però gràcies a l'esforç de participants i voluntaris s'aconsegueix reciclar al 100%.
[intext2]
La Transéquia es durà a terme diumenge 3 de març i, organitzada per la Fundació Aigües de Manresa - Junta de la Séquia (Parc de la Séquia), espera superar la xifra de participants de l'any passat.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
La Transéquia rep el segell B Greenly com a esdeveniment sostenible
El popular esdeveniment genera una tona de residus cada any que es recicla al 100%
ARA A PORTADA
-
Denunciades sis persones per introduir clandestinament 56 cadells en un centre caní de Santpedor Pere Fontanals
-
-
L'activitat constructiva creix un 7,5% a les Comarques Centrals, amb rècord de superfície visada Pere Fontanals
-
Dotze mirades literàries a l'art prohibit: Lola Palau torna amb un recull inspirat en peces censurades Pere Fontanals
-
Publicat el 29 de febrer de 2024 a les 13:53
Actualitzat el 01 de març de 2024 a les 09:37
Et pot interessar
-
Societat Obres al clavegueram al carrer Doctor Esteve comportaran afectacions al trànsit
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic al carrer Rosa Sensat
-
Societat Manresa obre la convocatòria per al Premi del Consell de les Persones Grans 2025
-
Societat Treballs per a la millora de la seguretat viària a la C-55, en un tram pròxim als Comtals
-
Societat Tall de trànsit en un tram de la Via Sant Ignasi, dissabte al matí
-
Societat Manresa se suma al dol oficial per la mort d'un membre dels Bombers a l'incendi del Baix Ebre