Com cada dimarts, la unitat mòbil del Banc de Sang, serà tot el dia aparcada a Crist Rei, en la que serà la primera oportunitat de fer donacions després dels atemptats de Barcelona i Cambrils de dijous passat. Cal recordar que el Banc de Sang, que té les seves dependències a l'entrada de l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa, està tancat durant el mes d'agost i el que funciona és la unitat mòbil que va cada dia a una població del seu àmbit d'influència.
Durant aquests dies, que s'ha desplaçat a altres punts del territori, les donacions han estat molt més nombroses que el que és habitual, segons ha confirmat a NacióManresa Khaled Khatib, responsable regional del Banc de Sang. "La gent s'ha conscienciat molt arran dels atemptats", ha assegurat.
La unitat mòbil del Banc de Sang serà a Crist Rei durant tot el dimarts
És la primera oportunitat de fer donació de sang a Manresa després dels atemptats de Barcelona i Cambrils, ja que el banc està tancat tot l'agost
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2017 a les 18:27
Actualitzat el 21 d’agost de 2017 a les 18:31
Et pot interessar
-
Societat La coordinadora territorial de Joventut visita el Nexe - Espai Jove de Sant Fruitós
-
Societat Joan Guix presentarà el seu «Els vigilants de la salut» dimecres a Sant Joan
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa una campanya per divulgar el Comerç Just durant el mes de maig
-
Societat Èxit dels tallers «En la pell del discriminat» al Bages per combatre el microracisme