La Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (FAVM) va presentar el nou curs de la Xarxa de biblioteques veïnals de Manresa. Les ganes d'obrir portes i rebre als infants es van posar de manifest a la presentació, que va servir per posar en relleu que aquest és un projecte compartit de les entitats veïnals, i que compta amb el suport de l'Ajuntament de Manresa.
A la trobada, van assistir tots els tècnics que porten el servei, representants de les entitats veïnals de les biblioteques veïnals de la Xarxa i la regidora de Barris i acció comunitària, la Núria Masgrau.
El president de la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa, Antoni Erro, va reivindicar que la Xarxa de biblioteques veïnals és un projecte compartit entre les entitats veïnals i la Federació, remarcant el valor i l'indispensable treball de les associacions de veïns que, des del voluntariat, cuiden d'aquests espais oberts al barri.
Per la seva banda, la regidora de Barris, Núria Masgrau, va destacar la tasca social i de cohesió agraint el treball de l'equip tècnic que aporten un valor que va més enllà del suport als deures o el foment de la lectura acompanyant als infants també emocionalment.
Les biblioteques veïnals tenen l'objectiu de promocionar la lectura i donar suport en les tasques escolars a infants de primària. El seu horari habitual és de 17h a 19h, de dilluns a divendres. Les persones que vulguin fer ús del servei cal que s'inscriguin a la mateixa biblioteca.
La Xarxa de biblioteques veïnals de Manresa agrupa les biblioteques veïnals dels barris de Valldaura, La Balconada, Sagrada família, Plaça Catalunya, Carretera Santpedor, Cots Guix Pujada Roja, El Xup i Cal Gravat.
La Xarxa de biblioteques veïnals de Manresa es posa en marxa
La Federació d’Associacions de Veïns de Manresa va presentar el nou curs davant tècnics, membres de les associacions de veïns i la regidora de Barris, Núria Masgrau
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 15 de setembre de 2021 a les 17:28
Actualitzat el 15 de setembre de 2021 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós