L'alumnat de cicle inicial de l'Escola La Serreta de Santpedor ha rebut aquest dimarts la visita de la xef Carme Ruscalleda en el marc de la tercera edició d'un projecte gamificat, centrat en l'aprenentatge a través del joc, que el centre fa un cop cada dos anys.
Per unes setmanes, els infants d'entre set i vuit anys de La Serreta es transporten a l'Escola de Cuina Xef-Xof, que a través del personatge fictici de la Carmeta Roscafreda, inspirat en la cuinera, han de superar diferents reptes amb l'objectiu final de muntar un restaurant saludable amb la possibilitat d'obtenir bledes Michelin.
En aquesta tercera edició els alumnes han pogut rebre la visita de la reconeguda cuinera Carme Ruscalleda que ha contestat algunes preguntes que els alumnes han fet, com per exemple a on compra el menjar o què és el que més li agrada de cuinar. Fins i tot els ha compartit una recepta senzilla que provaran de fer a l'escola. Al final de la visita, la guardonada amb estrelles Michelin els ha regalat un ventall amb il·lustracions de menjar saludable que cadascú s'ha pogut endur a casa.
En el marc d'aquest projecte, els infants treballen aspectes com l'aparell digestiu, l'alimentació i els hàbits saludables, i finalment, les bases per muntar un bon restaurant com pot ser parar taula, l'atenció al client o l'elaboració d'un menú saludable, entre altres.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
La xef Carme Ruscalleda visita l'Escola La Serreta de Santpedor
En el marc d'un projecte gamificat sobre alimentació i hàbits saludables
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de febrer de 2024 a
les 21:58
Et pot interessar
-
Societat
Uns 270 alumnes de Súria participen en una neteja de l'entorn del Cardener
-
Societat
Sant Fruitós reparteix 900 planters d'albergínia blanca al Mercat de la Terra
-
Societat
Ampans premia tres projectes innovadors per millorar la vida de persones amb discapacitat
-
Societat
El conseller Ramon Espadaler visita el Monestir de Sant Benet de Montserrat
-
Societat
Veïns i comerciants de Santpedor reclamen un pla per revitalitzar el nucli antic
-
Societat
Súria se suma a la campanya Let's Clean Up Europe amb accions de neteja popular
