Foto dels guanyadors del concurs de l'ABIC. Foto: ABIC
Aquesta tarda de dissabte s'ha fet a Can Carner el lliurament dels premis de la campanya de primavera de l'ABIC Moià, "Il·lusiona't amb l'ABIC". Els comerços associats repartien butlletes per participar en el sorteig d'un robot escombra i d'una videoconsola 3D.
Les guanyadores de la campanya, totes dues de Moià, han estat: Conxita Antunez (robot escombra) i Maria Estevedeordal (videoconsola 3D). Pere Vilar, president de l'ABIC i altres membres de la Junta de l'associació han ser els encarregats d'entregar els premis.
La propera acció de l'Agrupament de Botiguers i Comerciants de Moià és una nova edició de Les botigues al carrer, que es farà el dissabte 2 de juliol.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juny de 2011 a
les 10:33
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada organitza una Setmana del Medi Ambient amb activitats per a totes les edats
-
Societat
Sant Fruitós estrena un sistema telemàtic pioner per tramitar llicències d'obra
-
Societat
La Plana de l'Om acollirà una jornada per prevenir els maltractaments a les persones grans
-
Societat
La Caminada Nocturna Solidària de Creu Roja al Bages celebra la desena edició
-
Societat
El primer cicle d'infantil es planta a Manresa: «El 0-3 està sota mínims i som els grans oblidats»
-
Societat
Ocupació insòlita de l'atri de Montserrat: 200 docents es reuneixen a la basílica
