L'ACR de Fals, finalista dels Premis Ateneus 2011

Per la categoria Premi a la creativitat en arts escèniques, per l'obra "Dona i cadira"

Publicat el 20 de desembre de 2011 a les 16:40

Dimecres 21 de desembre a les 20h a l'Auditori del CaixaForum de Barcelona tindrà lloc la 22a edició del lliurament dels Premis Ateneus, convocats per la Federació d'Ateneus de Catalunya. A l'acte, que és obert a tothom, hi intervindrà el director del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional de Catalunya, Lluís Puig, i el regidor de cultura de l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Ciurana.

Entre els finalistes, per la categoria Premi a la creativitat en arts escèniques, destaca l'obra Dona i cadira, presentada per l'Associació Cultural i Recreativa de Fals (Bages). Els altres finalistes són l'obra Automàtics. Una obra per adults, feta per adolescents, de Javier Daulte, del Centre Moral i Cultural de Poblenou de Barcelona; i el cicle d'intervencions artístiques de petit format Delicadeses, Art de Tros, de l'Ateneu Popular Garriguenc de Les Borges Blanques (Garrigues).

Els Premis Ateneus tenen com a objectiu reconèixer el treball de les associacions culturals catalanes per la promoció de la cultura i les tradicions del nostre país a més de fomentar la participació dels joves en l'organització de projectes als ateneus, amb el lliurament del premi Jove Proposa! Fes teu l'Ateneu!