Dimecres 21 de desembre a les 20h a l'Auditori del CaixaForum de Barcelona tindrà lloc la 22a edició del lliurament dels Premis Ateneus, convocats per la Federació d'Ateneus de Catalunya. A l'acte, que és obert a tothom, hi intervindrà el director del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional de Catalunya, Lluís Puig, i el regidor de cultura de l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Ciurana.
Entre els finalistes, per la categoria Premi a la creativitat en arts escèniques, destaca l'obra Dona i cadira, presentada per l'Associació Cultural i Recreativa de Fals (Bages). Els altres finalistes són l'obra Automàtics. Una obra per adults, feta per adolescents, de Javier Daulte, del Centre Moral i Cultural de Poblenou de Barcelona; i el cicle d'intervencions artístiques de petit format Delicadeses, Art de Tros, de l'Ateneu Popular Garriguenc de Les Borges Blanques (Garrigues).
Els Premis Ateneus tenen com a objectiu reconèixer el treball de les associacions culturals catalanes per la promoció de la cultura i les tradicions del nostre país a més de fomentar la participació dels joves en l'organització de projectes als ateneus, amb el lliurament del premi Jove Proposa! Fes teu l'Ateneu!
L'ACR de Fals, finalista dels Premis Ateneus 2011
Per la categoria Premi a la creativitat en arts escèniques, per l'obra "Dona i cadira"
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2011 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat
Obres d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor per una avaria a la xarxa d'aigua
-
Societat
Treballs de millora de trams de vorera al barri de la Carretera de Santpedor
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a l'R4 després que s'hagi solucionat una avaria
-
Societat
El fred més intens de l'hivern congela el Bages i el Moianès amb mínimes sota zero
-
Societat
La nevada emblanquina diversos punts de la Catalunya Central
-
Societat
Manresa firma convenis amb Fundació Germà Tomàs Canet i Càritas per projectes sociolaborals
