L'activitat Operació Pasqua torna a Món Sant Benet

Per tercer any consecutiu l'activitat familiar proposa a les famílies un "duel" divertit per escollir la seva tradició de Pasqua preferida

Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 09:35
Actualitzat el 27 de febrer de 2024 a les 09:44
Pels petits llaminers i les famílies amb ganes de viure una matinal divertida, aquest mes de març arrenca de nou l'activitat familiar Operació Pasqua a Món Sant Benet. La proposta, més que consolidada, planteja a grans i petits una gimcana divertida per recopilar ous de colors i un taller per decorar una mona de pasqua.

A la primera part de l'activitat, els participants, agrupats per nuclis familiars, hauran de buscar i trobar els ous de Pasqua amagats als Jardins de Casa l'Amo. No serà una tasca senzilla i caldrà passar una sèrie de proves posant-hi enginy i ganes per omplir l'ouera i passar a la següent fase del joc.

La segona fase de l'activitat que proposa endinsar-se a la cuina de la Fundació Alícia, per decorar una deliciosa mona de Pasqua i descobrir-ne el seu origen. I, dit sigui de pas, embrutar-se dits i morros de deliciosa xocolata.

Aquesta serà la tercera edició de l'Operació Pasqua, que segueix el format d'altres activitats com Operació gelat o Operació reis d'Orient. El taller familiar, que ha de comptar amb la complicitat de les famílies, es realitzarà els caps de setmana des del 2 de març fins l'1 d'abril i coincidint en Setmana Santa també s'oferiran sessions entre setmana.

Les entrades per a l'activitat a un preu de 5 euros els adults i 9,5 euros els infants, poden adquirir-se ja a la pàgina web de l'equipament i a les taquilles del monestir i inclouen tot el material necessari per a la realització d'una mona individual que cada infant podrà emportar-se a casa. És una activitat pensada per a infants de 3 a 12 anys. No obstant això, els infants menors de 3 anys si volen realitzar la recepta de la mona han d'adquirir entrada (a un preu simbòlic de 3 euros).

[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]