L'ADE (Associació de Defensa dels Èquids) de Fonollosa organitza aquest diumenge una sortida solidària per recaptar fons per a aquesta entitat que acull 180 animals i que té cura de rescatar-los del maltractament i donar-los en adopció, proporcionant-los l'oportunitat de viure les seves vides amb persones que els subministrin alimentació, cures i amor.
La sortida començarà a les 10 del matí amb una xocolatada i la caminada és de 5 quilòmetres, aptes per a tothom. A l'arribar al final es farà una petita gimcana i un sorteig de productes per als animals de companyia. També, qui vulgui, podrà visitar la protectora i saber de primera mà la situació i ala historia dels animals que estan allà acollits.
El donatiu mínim per persona és de 5 euros i d'1 euro per als menors de 16 anys. Aquest import inclou l'esmorzar i un bitllet per a la rifa dels productes per als animals.
L'ADE de Fonollosa fa una caminada solidària a favor de la protectora
Societat
La sortida es farà diumenge i inclou una xocolatada i un sorteig de productes per a animals
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
-
Successos Mor un conductor de bus a l'estació de Manresa mentre esperava per sortir cap a Moià Redacció
Publicat el
24 de gener de 2017 a
les 22:30
Actualitzat el
24 de gener de 2017 a les
22:35
Et pot interessar
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
